Com actualitzar les teves dades personals
Mantenir la teva informació actualitzada és essencial per garantir que els teus serveis funcionin correctament i que puguem contactar-te quan sigui necessari. Segueix els passos següents per modificar les teves dades personals amb Agri-Gigas.
Quines dades pots actualitzar?
- Nom i cognoms
- Adreça de facturació i d’enviament
- Correu electrònic
- Número de telèfon de contacte
- Dades bancàries per a la domiciliació
- Documentació d’identificació
Com pots actualitzar les teves dades?
- Accedeix a la teva àrea de client: Inicia sessió al teu compte a Meu Espai.
- Dirigeix-te a la secció "Compte i dades personals": Allà trobaràs l’opció per editar la teva informació.
- Modifica les dades necessàries: Assegura’t d’introduir la informació correcta i actualitzada.
- Desa els canvis: Revisa la informació modificada i prem el botó "Guardar canvis".
- Verificació (si escau): Per actualitzacions crítiques com les dades bancàries o l’adreça, et pot arribar un correu per confirmar els canvis.
Quant triga a fer-se efectiu el canvi?
La majoria de modificacions es processen immediatament. No obstant això, canvis relacionats amb la domiciliació bancària o la documentació poden trigar fins a 48 hores laborals.
Problemes o dubtes?
Si tens qualsevol problema durant el procés o necessites ajuda addicional, pots:
- Contactar amb nosaltres via WhatsApp des del formulari de contacte.
- Utilitzar la funció de trucada de retorn disponible a la nostra web.
- Enviar-nos un correu electrònic al nostre servei d'atenció al client.
Consells útils:
- Assegura’t que el teu correu electrònic estigui correcte per rebre notificacions importants.
- Si canvies el teu número de telèfon, recorda que l’accés a l’àrea de client podria requerir verificació per SMS.
- Les dades bancàries noves s’activaran per a la següent factura si es modifiquen abans del tancament de cicle.